Wednesday, July 05, 2006

Tumpang Komen

Well actually I've been trying to post a comment on Along Zamose's friendster blog but to no avail, the error page kept popping up. Since my name was mentioned, here's my comment.

Zamose, ni untuk blog kau. Bayangkan jelah aku post kat situ, huhuhu

Diah: Nama bilik yang ada TV tu CR. Kalau time kat bangunan lama KTAM, TV cuma ada kat dewan makan dengan bilik APD. BB tu bilik bacaan yang kat luar BR (bilik rawatan) KTAM lama. Eh chup, kat sekolah baru BB kat mana? Ke aku yang salah nama? Tapi memandangkan kau kata akhir tahun (sebab pindah bangunan baru tengah tahun), aku rasa kau refer pada CR. Aku paling ingat role kau time Hari Guru. Time tu semua orang tgh sibuk tgk Dangerous Mind ^^. Yang bukak lagu tu bukan aku, tapi Esah :D yang komen lagu rosak tu aku ^^; Rindu kat Leque... expecting kan?

No comments: