Saturday, April 12, 2008

Basikal Saya


Saya ada sebuah basikal. Basikal saya berwarna merah. Pada asalnya saya mahu membeli basikal yang berwarna hitam kerana rupanya amat bergaya. Tetapi basikal hitam itu mempunyai... (dang, what's the word for feature?) ciri-ciri yang kurang daripada basikal merah yang dipamerkan di hadapan kedai itu. Selain itu kos penyelenggaraan basikal hitam itu lagi tinggi dari basikal merah tersebut. Jadi akhirnya saya membuat keputusan untuk membeli basikal merah. Tetapi, beberapa hari kemudian, Dr. Oz di dalam rancangan 'Oprah Winfrey Show' menyatakan membawa basikal dengan tidak menggunakan tempat duduk yang khas boleh menjejaskan 'kesihatan' lelaki dan perempuan. Dang! Tak kisahlah. Sekali sekala tak salah kan?

p.s: Jika ada tersilap tatabahasa dan penggunaan bahasa, harap maaf :D

1 comment:

Anonymous said...

waaa.. dtg sana nnt bole pinjam! huehuehue ^_^