Saturday, May 03, 2008

I... got... the... urge!!

I was visiting my uncles and aunts in JB with my brother and I just can't fight the urge.

Of what?

Of watching Iron Man the second time!!!!



Iron Man is just pulling me back for more rounds - which my cousin totally agree and she keeps on drooling on Robert Downey Jr while my brother decided to go and watch it again, alone on Monday.

So far the movies that I merited more than just 1 visit at the cinema were 10 things I hate about you, LOTR trilogies, Pirates of the Caribbean - the Curse of the Black Pearl and Iron Man just adds up the list. Unlike others, Transformers did not merit in mine because I still have hang ups on Bumblebee being a Chevrolet Camaro and not a VW Bug.

Who knows, I might be going for a third round, ngiahahahaha

7 comments:

Nabil said...

uih..giler tu tgk dua kali ^_^

bangbil tgk hari first dia tayang..time org keje...wahaha best giler panggung tak penuh..^_^

akan beli special edition dvdnya kalo ade ^_^

Diah said...

Mmg ah sure tak ramai time orang keje. Orang pun nak tunggu SE dvd. tak lama lagi kuar le tu.

Btw, Tony Stark akan kluar kat movie Incredible Hulk - cameo appearance. Sesiape yg tak tgk Iron Man lagi, lepas abis Iron Man tunggu kat panggung lepas kredit abis. Ada something afterwards, hehehe.

Nabil said...

Dload la komik Marvel dlm timeline Civil War...perang dlm dunia marvel antara superhero.

Ironman - sokong kerajaan utk superhero daftar identiti n bukak topeng.

Captain Amerika - x sokong. So jadi ketua kpd pemberontak la kira.

Hero bertopeng yg taknak daftar semua kena buru, supervillains lak jadi mercenary utk tangkap wanted heroes ni.

Diah said...

Banyak ah series die, hihihi. Yg avengers tu lagi, dll

Nabil said...

Ni cross over la..semua siri terlibat ^_^
Avengers, Spiderman, XMEN, Captain America, Iron Man, Hulk...tp kalau torrent, dia pakej dlm satu rar je semua komik2 tu n dah dinomborkan.

Tapi, kalau nak pendek, baca wiki je la :D

Diah said...

nak link :D

Nabil said...

link ape? wiki ke? masuk je wikipedia, taip marvel comics civil war...kalau torrent, tambah torrent je la kat hujung dia tu kat google :D